چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان اروميه در حالي با حضور فرماندار،معاون عمراني استاندار و مسئولين شهرستان اروميه در محل خانه جوان برگزار كه كماكان هدف و دستاورد برگزاري چنين جلساتي در هاله اي از ابهام قرار دارد.

بررسي مسائل و مشكلات شهرستان و هم انديشي و اتخاذ راهكارهايي براي توسعه خدمت رساني و از اين قبيل موارد مي تواند از سوي متوليان برگزاري اين جلسه به عنوان اهداف مدنظر در برگزاري چنين تجمعاتي عنوان شود و كما اينكه عنوان هم مي شود. اما به راستي بايد پرسيد چگونه مي شود با ارائه گزارش عملكرد يكي دو سازمان و چند دقيقه اي هم صحبتهاي فرماندار و تحليل مواضع داعش و از اين قبيل موضوعات به حل انبوه مشكلات شهرستان اروميه اميدوار بود.