ويلا سازي بلاي جان درياچه اروميه
اواخر اسفند سال 91 كه مسئولين استاني هم قسم شدند تا ريشه ساخت و سازهاي غير مجاز در جاده امامزاده اروميه را برچينند و با لودر و بلدوزر به جان 60 واحد غير مجاز افتادند و آنها را تخريب كردند عمده دليل اين بود كه اين باغ و مغازه هاي غيرمجاز حريم قانوني راه را رعايت نكرده و براي همين تخريب شدند. در كش وقوس اين رويداد بود كه مديركل راه و شهرسازي از قاطعيت در برخورد با ساخت و سازهاي غيرمجاز خبر داده و گفته بود كه اين روند با جديت پيگيري مي شود.
+ نوشته شده در دوشنبه دهم آذر ۱۳۹۳ ساعت 13:48 توسط اسكندر خنجري فرزند احیا
|
تو رقيب جان خويشي